amandaheterja

Alla inlägg under juni 2010

Av amanda nilsson - 30 juni 2010 13:37

inget att göra idag ,, :(

hatar det .

ingen som vill hitta på ngt? :-)

igår va det stranden med olika .. rätt så roligt tur Tullan var där annars hade jag haft det tråkigt ..

träffade david .. han skickade ett sms till mig som det stog så här :

Jag är ledsen amanda men du är tyvär inte min sort, hejdå . :(




jag älskar dejj & kommer alltid göra de . . . . . . <3


  


Härlig bild från poolen ;)

Av amanda nilsson - 29 juni 2010 10:08

Stranden idag dåja ..

- Gött, ska det bli . :)

David, Eric, Ramez,Nils,Adam,Lihnn, Hanna och jag :) ( kanske VT)

Träning sen (y'

öhm ... jag har inte så mkt att skriva om ..  

men älskar er ;*


PUSSHEJ !



 



min & hannas mobiler . § 

Av amanda nilsson - 28 juni 2010 20:15

Imorgon dagen låter så hära :


Vakna först , :)

äta frokust ;)

vääänta tills klockan blir 12 .. (:

sticker till STRANDEN .

träning som vanligt .. <3

ehm ... det blir nog datan på kvällen !

Ja detta var min dag imorgon ..


Pusshej .





  


Av amanda nilsson - 28 juni 2010 17:43

Idag har mann åkt buss till center syd med dom 2 bästa . 
( Lihnn & Hanna ) älskar er tjajor (a'<3


sen var jag med Hanna efter centan . (:

Hanna, jag, syrran, syrranskille spelade Cubb riktigt roligt :)

Dom vann 2 gånger och jag och hanna 1 :(

Sen badade vi ,

as skönt ..     23,4 i poolen (y'


Ska alla göra imorgon ? (a)<3  



  

Av amanda nilsson - 28 juni 2010 08:56

Vaknade klockan 08:00 idag, (L)

- öhm .. ska till Centan med Hanna & Lihnn :) <3

ska bli soligt väder idag igen dåja, riktigt gött  (a'  

Ny bild (:



Av amanda nilsson - 27 juni 2010 22:56

Soligt väder idag ja ..

-Gött, har solat & badat rätt så kallt i poolen .;ss

Sen har jag hjälpt min mamma med att kratta & sånt ute på trottaren :P<3

ja det var min lilla dag (;

imorgon blir det Hanna på Center syd ska kolla på kläder & en present till en kompis i laget . Vi ska bada hos vår fotbollskompis riktigt gött :)

ska ni göra i veckan då ? (; <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Floowwer (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards