amandaheterja

Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

fotbollen . ; D

Av amanda nilsson - 1 juli 2010 23:09

Idag var jag med jessika ellinor på morgonen till klockan halv 4 .

För att jessika & hennes famlij skulle till stranden tidigare ..

Sen var det träning i bärsebäck kulkul .. som vanligt .. (;

körde litta staffett & lite så .. :)

&  sen efetr träningen var jag med elli & jessi igen fast hemma hos Elli & BADA på kvällen 28 grader i poolen (y'

& nu sitter jag här & degar ;D


Lite om imorgon också ;'


imorgon blir de fotbollsgolf med laget & sen sticka till ellinor, med laget.. ska ha typ fest eller så för idag var det sista dagen vi tränade så ska vi ha en liten fest . hos Lilla ellinor .:)


kul kul ska det bli imorgon :)<3


  


härlig bild .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda nilsson - 25 september 2010 17:14

jaha, har inte bloggat på typ några månader ;) öhm.. idag spelade vi match & det gick ganska bra :) 2-4 till oss :) & sen spelade 98:orna match & det blev 2-0 till dem andra :( men vi tar det nästa gång iaf :)   iaf, vad gör alla en sån här...

Av amanda nilsson - 20 juli 2010 20:00

hejhej alla idag och igår har jag vatt hos lillkusin riktigt roligt ,(; jag älskar diig lillkusin.. öhm.. sen i föregår så dog mmin råtta :'( jag älskar dejj mest av allt. öhm.. ja jag har typ inget mer och snacka om tycker jah (;   DAGEN...

;/

Av amanda nilsson - 15 juli 2010 17:16

har inte laggt inlägg på länge nu . ;( förlåt har vatt så upptagen . iaf .. idag har jag inte gjort ett skit förutom om datan (a) 15/7-10 jag älskar dig ! <3   DAGENS LÅT :   ...

/;

Av amanda nilsson - 10 juli 2010 09:31


Har inte vatt inne på Bloggen på länge ;( har vatt lite upptagen med lite saker (: I tisdags så var jag i Åhus & spelade & sen på onsdagen var jag också i åhus och  spela . :) vi kom 3:rea i B serien ! =) 98:orna kom 2:a ! § Har alla gjort ...

Av amanda nilsson - 30 juni 2010 13:37


inget att göra idag ,, :( hatar det . ingen som vill hitta på ngt? :-) igår va det stranden med olika .. rätt så roligt tur Tullan var där annars hade jag haft det tråkigt .. träffade david .. han skickade ett sms till mig som det stog så här...

Presentation


Floowwer (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards